Bugün yüregimde bir hüzünle uyandım.
Gözlerimde gözlerin,damarlarımda pıhtın.
Zaten herseyde,heryerde sen,
Seni akıtıyorum gözlerimden.
Agladım,gözyasımı cogalttı bir yanım.
Güldüm,bir acı cıglık bürüdü sesimi.
Yüregim sızladı,yüzüm yıkandı.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Cok tesekkur ediyorum.Uzun bir aradan sonra siteyi ziyaret ettim ve bu siiri benimle paylastiginiz icin tesekkur ediyorum,ve ne yazik ki oyle,ama biliyorum ki onu hep yasatacagim.
Saygilar..
babaların değeri kaybedince daha çok anlaşılıyor.
tebrikler
namık cem
başınız sağolsun
allah rahmet eğlesin
şiir için teşekkür ederim
RUHU ŞAD OLSUN...
SELAM VE SAYGILAR YÜREĞİNİZE...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta