O, insanlara
kırtasiye ve oyuncak sattı
Ama sevgisi, bol ve bedavaydı....
Eskişehir/30.03.2000
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Ah babalarımız hepsi ne kıymetliydi bize.. kıymetini bilemedik...
Akşam evde ışık yanınca yolunu beklediğimiz, sağ olsaydı nefesi bile yeterdi dediğimiz her evladın kahramanı. Dışarıda yaşadığı acıyı, sıkıntıyı, stresi evine yansıtmayan, karnemizdeki kırığı görmezden gelen, yaramızı saran, sakız dondurma alan. Her geçen gün yokluğunu daha fazla hissettiğimiz, ama sevgisi , gölgesi hep yanı başımızda. Desteğimiz , dayanağımız, hayatımıza yön veren ve iz bırakan Anamız, Babamız. Hepimizin gideceği yere bizden evvel gidenlere rahmet, sevenlerine sabırlar. Mekanları Cennet olsun. Saygılar.
Birol Hepgüler.
çok güzel. kutlarım babalar anneler yerli doldurulamıyanlar
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta