Herşeyimi toplayıp,gitmek istiyorum buradan,biliyorum.
Olmuyor işte sensiz,gittiğinden beri gülmüyor suratlar.
Sabahları erken kalkılmıyor, emekli evinde.
Yaşamdan emekli oldu sen gidince.
Herkes ağlıyor,kavgalar çıkıyor.
Sen yoksun üstesinden gelinmiyor hainlerin,
Her yandan sömürüler.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




teşekkür ediyorum beğenmenize sevindim tabiki büyük bi acı teselli olmasa da paylaşamadığın acını hafifletiyor bir nebze de olsa...
Şiir duyguların teselliye dönüşmesidir.Kutluyorum
Hüzünlü ama güzel, babalar daima dayanaktır; tebrikler... 10 puan +ant. Sevgiyle kalın...
teşekkür ederim dolmuyor tabiki katlanılması en zor şey ölüm insan onun üstesinden gelebilirse herşeye dayanıyor.
Bir baba için ancak bu kadar güzel yazılabilir duygular ifade edilebilirdi can. sizi tam puanımla gönülden kutlarım. Bilal Esen
Onların yoklukları dolmuyor be dost duygulandım yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta