Yine bir bayram daha ama sen yoksun
ayağının tozuna yüreğimi bıraktım
ruhuma hüzün çöktü gül gibi soldum baba…
çaldılar düşlerini kızının heybesinden
gözlerimde hala dimdik duruşun kasketin mavi gömleğin..
soyadımı unuttum üşüdü sol yanım baba
keşke öpmeseydin avuçlarımı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




eyvallah...
saygılar...
çok sıcak çok samimi.. zaman zaman 'şiir'den uzaklaşsa da bu uzaklaşmayı bağışlatacak kadar içten bir şiir...
Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık
Saygılar kaleminize
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle
yeni yılınızı kutlu olsun
tebrikler bende __duldasız kaldım baba__ demiştim
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta