“Bir eşeğim de olmadı binelim” derken
Seksen üç senenin derin ahından
Telgraf direğinde emek yazgısı...
Devlet Üretme Çiftliği tel örgülerinin parmak izidir elinin nasırları
Güneşe güneş doğurtan erken kalkışlarda
Buharlı nefesi duayla solutur sabaha izzetini…
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok güzel şeyler ama sanki dörtlüklere sıkışıp kalması daraltmış öyküyü.Serbest tarzda daha iyi işleyebilirsiniz kanısındayım.
Allaha emanet ol gardaş
hikayesini de yazsaydı kısacık
Kan tartılı yürek taşım oynadı o gün
ifade yeterince net değil
derin saygılarımla
İbrahim Çelikli
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta