Karlı zorlu kış yolculuğu
Nefesi ile alırdı yüzde soğuğu
Zahmetle büyüttü çoluk çocuğu
Boş kalınca kitapta alırdı soluğu
Şimdi ben bir babayım
Yoksulluğa meydan okudu
Onca bebeyi inatla okuttu
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Babalarımız hakkında yazılmış, duygu yüklü çalışma olmuş Emeğinize sağlık Abi.(Baba ve Annelerimiz bizler için kutsal değerlerdir her zaman, istesek de Unutamayız Emeklerini.)
Baba sırtını verdigin dagdir....golgesi bile yetermis gercekten..yureginize saglik saygilar
Çok güzel bir şiirdi. Babalar ve anneler. Ne çoktur hem varlıkları, hem de yoklukları.
şairimizi kutlarım tebrikler
babalarımıza ne yazsak azdır derler, tebrikler
harika günün şiirini ve yazan üstadı gönülden kutluyorum
Baba sırtını verdiğin dağdır. Allah, hiç kimseyi bu yüce dağdan ayrı koymasın. tebrik ederim. + +
Güne gelen şiirinizi gönülden kutlarım...
Seçici kurula teşekkürler..
Günün şiirine yakışır bir eser olmuş.Gönülden kutlarım...Saygılar.
Evet. Şiar 'in duygu düşünceleri bu günün babaları ve geleceğin babaları için yol gösterici mahiyette.Toplum sorunlarının bir kesiti.Zevkle okudum tam puan +ant. Günün şiir nedeniyle de kutluyorum. selam olsun.
Bu şiir ile ilgili 24 tane yorum bulunmakta