1986 doğumlu...henüz öteki tarafa bilet almadım...
baba,babam, babacım
doyamadım sana...
bilemezdım,erkenden gideceğini,
gunlerce ruyalarımda canlandın,
uyanmak kabus sankı
sana, anneme sarıldığım gıbı sarılamadım,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiir duygulara tercuman olabiliyorsa, okuyanın anlatmaya kelimeler bulamadığı duygularını anlatıyorsa ve okuyucu şiirde kendini buluyorsa şiir olmuştur. Yazdıkların tam anlamıyla şiirin kendisi. Senin mısraların tam oturmuş. Sevgiler dostum..
Şair arkadaşım babanı ne güzel yazmışsın Allah rahmet etsin bende senin gibi hep ağladım.Saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta