Uzatma tutmam için ellerini artık
Boş ver aşkı, sevdayı ne çıkar;
Bir gün nasıl olsa yarım kalacak
Sonu yine gözyaşı olmayacak mı?
Boşuna yakma, ne beni nede kendini
Ben başka, sen başka alemdensin
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu sayfaları daha önce de dolaştığımı hatırladım..
ama benim şiir yaşım küçük olduğu için pek yorum
yapmayı istemiyorum.. sevgiler... Mehmet Halil.
Ayrılık en basiti ve anlamlısı bence
Hiç değilse ne yaptığın belli olur
Görmemek, dokunmamak duymamak gibi
En çıkar yol da bence budur...
Tebrikler dillerden düşmeyen bir şarkı
gibi güzel ve akıcı,besteye hazır bir
şiir kutlarım.Kemal Bey
Selam ve saygılarımla
Necmiye Sarpkaya
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta