Gönlümde biri var gibi,
Duygularım…
Deniz gibi dalga gibi,
Köpük köpük uykularım.
Yaş var sanki gözümde,
Ağlamış bakışlarım.
Coşkulu hem heyecanlı,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




oldukça etkili mısralardı.
şiirdeki akıcılık ve anlam bütünlüğü harikaydı.
böyle güzel şiirler okumak zevk veriyor okuyucuya.
tebriklerimle değerli kaleme.
selam ve saygılar almanyadan...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ BEĞENİYLE OKUDUM HER DAİM ŞAİR YÜREĞİNİZ VAR OLSUN GÖNLÜNÜZ SEVGİYLE DOLSUN KALEMİNİZ COŞTUKÇA COŞSUN SAYGI VE SEVGİLERİMLE...
gönlünüze sağlık kutlarım muhabbetle
Gönlümdeki biriyleyim,
Biri gibi seninleyim…
Yazan can gönlü kutluyorum... 10 puan +ant. Sevgiyle...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta