Gökten üç armut düşmüş;
Birinin içi geçmiş,
Birisi çürük çıkmış,
Biri, ihtilâl yapmış...
(1960)
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ÇOK ÇOK GÜZELDİ KUTLARIM SEVGİLİ ŞAİR SİZİ.yuvasız kuş
O yılları yaşamayan 'içindeki sırları' algılar mı acaba? Kutluyorum, sevgiyle kalın...
TAMAM DA
iHTİLALLER NEDEN OLUR ACABA.
ARMUTLAR NEDEN YER BULUR
SANIRIM ORMANDA BİR ŞEY VAR YOLUNDA BİTMEYEN..
KUTLARIM DOSTUM. ZEKİCEYDİ..
eyvallah
zekice bir toplumsal örgü!
İhtilallerin tamamı haksız ve yersiz di.Hele de D.Gezmiş'lerin asılışı utancın ta kendisiydi.Şimdi bizler sorgulamalıyız ve ihtilal magandalarını yargılatmalıyız.Demokrasi adına selam olsun efendim
Ne kadar acı ve gereksiz...
Şiiriniz çok şeyler söylüyor, o iki kelimelik masalla...Hâlenur
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta