Yağmur damlaları tenine düştüğünde bedenin titremiştir elbet, ten dediğin nedir ki, bir esnek deri, birkaç kas kümesinden ibaret değil mi? Yüreği neden titrer peki insanın? Yağmur damlası gibi yağan kurşunlarda mı? Kimim titrer yüreği sıkanın mı, sıkılanın mı? Adımda ölüm var benim, saygı duyarlar. Adımı kötü anmaktan imtina ederler. Çıkıveririm karşısına karanlık aralıktan, ensesine üfeyiveririm. Ardından. Gündüzüne gece olurum, dünyasını karattığımda.
Bazısına kolaydır ölmek. Bazısına ıstırab. Yalvartırım bazısını ölmek için. Ey İns'ani mahluk Yaradanı bilmeli bolca tövbe etmelisin. Kendine gelmelisin, kendinde kendini aramazsın. Ben mi?
Belki de ben sende gizliyim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta