Hangi çağda yoktu sanki aşk
Bir çırpıda gelip geçen öfkemi sandın azizim
Mayasında vardır insanın aşk
Duygusu tepelemesine dolu, öylesine derin
Hangi kalıpta olsan çıkarsın, sıyrılırsın benliğinden
Hasbelkader yaşadık azizim, boşa değil bu sözler
Kulak ver…
Bir bakış hakkın kalsa bu hayatta
Onun ya gelişini ya gidişini seyre durursun, inan bana
Değdi mi sana o bakışın karası, kahvesi, elası
Düştü mü hele yüreğine belası
Yoktur azizim sonrasında sefası
Hoş gelmiştir artık cefası, figanı
Kuşatıldıysa bu harpte gönül otağın
Dürüst olacak kadar cesur olduğunda
Çıkacaksın onun karşısına
Sığ sulardan fırtınalı dalgalara pusulasız açılacaksın
Hele ettiysen bir hata, düştüysen yârinden ayrı
Acısı başkadır, çaresi yoktur Lokman Hekim’den gayrı
Sloganlar atılır beyninde, “seni seviyorum” diye
Eylemler vardır, gözün gözüne değmiyorsa yüreğinde
Sonuçsuz kalan başkaldırılar vardır
Yalnızlığın harmanında
Aşkın ucuzu yoktur azizim, pahalıya mâl olur insana
Ay sökülüp yerine güneş dikilmeden
Sen dikil karşısına, gurur yoktur aşkın sicil kayıtlarında
Eee azizim, maziyi sesledik senle bu gece
Ne dersin, o da sanki hiç uyumamış fikrimce
Kayıt Tarihi : 16.05.2021 01:26:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!