eğe mavisinde azdı gönlüm.
göğün rengi yazdı...
dil sus-tu
sana
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kısa ama anlatım derinliğine sahip bir şiir okudum kalemizden.Kutluyorum.
buda güzel ve şirin bir şiir seni kumaya devam edeceğim.
çok güzel olmuş yüreğinize sağlık
kısa ama anlatım çok çok güzel olmuş, tebrikler.
Sanırım şiirlerinizin müptelası olacağım..Daha ikinci şiir çok keyif aldım...
evet az (dık), biz bu şiiri gönlümüze yaz (dık)
yüreğinize sağlık Sibel Hanım, beğeniyle okuduğumu söyleyebilirim...
az (mıydım)?
az (dım mı)?
: )
Ellerine sağlık
çok çok harikaydı çok...saygılar
Gönlüne sağlık Sibel hn...
beklenen yaz(dı) .
bekleyen az(dı) .....
Farkın farkediliyor sibelcıgım akıcı anlamlı dizeler gönlüne sağlık sevgiler
Bu şiir ile ilgili 22 tane yorum bulunmakta