Ayrılık dendimi, çare yok olur
Gece düşman, aşk perişan sevdiğim.
Geçen zaman, zulüm olur yol olur
Çıkar yare, çıkmaz yoldur sevdiğim...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




aman ayrılık denmesin aman gönüllerdeki aşk sönmesin
kısa ve öz olmuş..yüreğinize sağlık
Ayrılık dendimi, çare yok olur
Gece düşman, aşk perişan sevdiğim.
Geçen zaman, zulüm olur yol olur
Çıkar yare, çıkmaz yoldur sevdiğim...
tebrikler,
çok hoş, bütünleşmiş 4 dize.
Tebrikler çok güzel. Keşke biraz daha uzatabilseniz. Hoş bir hava var bu şiirde. Başarılarınızın devamı dileğimle.
Suna Doğanay
binbir renginden biridir ayrılık,akıp giden hayatın içinde..
cenk aksal
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta