Bir mevsim daha bitti sevgilim
Sensiz yıllar geçiverdi an gibi
Zaman ne çabuk geçiyor değil mi?
Daha dün gibi Karşıyaka’da dolaştığımız günler…
Ve bir barda dans edişimiz…
Uzak iki ülkenin imparatorlarıyız şimdi
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ayrılığın ölümden zor olduğunu yaşaayan bilir sizin bu şiirinize ayrılık adlı şiirimin bir dörtlüğünü koyarak katılıyorum
Vedalar edilip eller kopunca,
Gönüller kırılıp diller susunca,
Selam bile vermek yasak olunca,
Şu koskoca dünya mezar ayrılık.
hımm bu şiirinde çok güzel ..benziyomuyuz ne:))
Gökyüzünden mavi güller indirdi tanrı ayaklarımıza
Ezemedik gülleri ayrılığa esir düştük…
Mavi güller imkânsız aşkı anlatır…
Ezemedik gülleri ayrılalım dedik…
Ve bitti işte…
Aşkımız akıllarda kaldı
Ve sevgilim
Bizi gören her göz karardı…
güzeldi gerçekten içten,samimi,yüreklice. biz hemşerimiyiz yoksa siz Amasya da misafirmisiniz.sevgiyle kalın
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta