22:29 25.09.2008
ayrılık
daha düne kadar sözler yağar,
bugün yalnız gözler ağlar...
meğer kapıda beklermiş bizi; ayrılık.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Başarılarınızın devamını diliyorum
Doğum gününüz münasebeti ile
uğradığım sayfanızda
Bu güzel çalışma ile karşılaştım
Tebrik ediyor ve
Yaşayacaklarınız
Yaşadıklarınızdan
Daha renkli
Daha hareketli
Daha bereketli
Geçmesi temennisi ile
Doğum gününüz kutlar
Yüca Rabbimden
Sağlık,afiyet ve başarı dolu bir ömür
Niyaz ediyorum.
Osman ERDOĞMUŞ
SAKARYA
AYRILIK VE HÜZÜN DÖKÜLMÜŞ DİZELERE KALEM YAZMIŞ ÖYLE İÇTEN ÖYLE GÜZEL Kİ KUTLARIM SEVGİ VE SAYGILARIMI BIRAKTIM
SEVDİKLERİNİZLE SAĞLIK MUTLULUK DOLU NİCE SENELERE DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN SEVGİLER SAYGILAR
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta