ayrılık
gamzede
acı tebessüm
namluya sürülür hep
davetiye göndermez ölüm
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




tabiki geldimi son yolculuk anı aşk ipine tutunacağız tebrikler enfesti
not...kota nedeniyle ekleme yapamıyorum yorumla desteğe devam dost
Ebedi aşk olmasa,nasıl dayanır bu can ayrılığa?
Tebrikler,
Selamlar.
'hayatın ipine asacağız ayrılık repliklerini' ama bu kez perde kapanmadan dönüp saygıyla selamlayacağız seyircilerimizi, hepsine ayrı ayrı göz kırparak...saygılarımla sayın Naime Erlaçin
elimizde olan hayat ve yaşamak kabiliyeti...
Ayrılık ..Yaşam öyle bir süzğeçki gün geliyor her bir şeyden ayrılı ayrı düşüyoruz....Tebrikler....Saygı ve sevgiler...atıl kesmen
Bu şiirinizi çok beğendim...
Kutlarım saygıyla.Nurdan Ünsal
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta