Bitanem, derin bir akşam esintisi çarptı yüzüme
Tıpkı seni ilk gördüğüm an gibi
Kokunu hissetim en derinde,
Derin akşam esintisi gibi
Elde son sigara
Yaşanılası son saatler biraz önce bitti
Sen gidince…
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Şiirlerin özellikle bu ayrılık şiirin müthiş be arkadaşım.Yüreğimi gerçekten acıttı çünkü farkındayım ki ayrılsanız bile bir parçanız kaldı yüreğinizde.Bilirdim sen mutlu olmaya korkardın ama onunlayken ya da düşlerindeyken ister istemez mutlu olurdun. Sanırım karda yalnız yürümek zor geldi Ama o kadar olumlu tarafından hayata baktın ki sende bilirsin ki geçmişte yaşadığın mutluluklar geleceğe umutla bakmanı sağlayacak. Gül be arkadaşım hem de doyasıya. Kalemine ,ruhuna sağlık Böteb Nalan ERDOĞAN
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta