Ayrılık acı ama gerçek şey senin gibi,
gitmeler bunaltıyor yalnız kalbimi,
zamanın acımasızlığı ve hoyratlığı...
Karabasan olacak geceler bundan böyle.
sana da mektuplar,şiirler biriktireceğim,
tıpkı önce gidenler gibi.
Yanızlık ne zor şey...Bir de cabası terkedilmek,unutulmak.
Gittiğin gün kaçmanın planları başlayacak bu sensiz şehirden,
ve vuslatın hayalleri saracak ruhumu.
Sana bir yaralı güvercin daha getireceğim
solgun,üzgün,biçare...
Sana sensizliğe alışamamış yüreğimi getireceğim,
boy verince yedi iklim sonra başaklar
kimbilir...belki seni sevdiğimi söyleyeceğim.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta