Senin için iyi olan bu...
Kendimden vazgeçeli,
Ellerin umut tohumları fidan oldu,
Bense kalakaldım öyle,
Sonraki tüm takvim yapraklarının,
Tüm son dakika haberlerimin,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




NE ŞİİR YAZMANIN NE DUYGULARIN YAŞI YOKTUR...DUYGULARINI BU KADAR GÜZEL KALEMLE BULUŞTURUP SÖZCÜKLERE DÖKEBİLİYORSAN SANA HİÇBİR ŞEY ENGEL OLMAMALI....SEN HEP YAZ HEP YAZ..OKUNMADIĞINI DÜŞÜNDÜĞÜN ZAMANLARDA BİLE....YAZDIKLARIN BİRGÜN BİRİLERİNE MUTLAKA DOKUNUR...KUTLUYORUM... BAŞARILISIN ÇOK DAHA BAŞARALI OLACAĞINA İNANIYORUM...SEVGİLER....
Güzel bir hasret şiiri okudum yüreğine sağlık Selim kardeşim
KUTLARIM..ÇOK GÜZELDİ..SAYGILARIMLA..
Hayat bir oyun derlerdi hep anlamazdım zaman zaman ama hayat öyle bir oyun içinde oyun ki son perdesi hep ayrılık..tebrikler şaire şair kalemine saygılarımla..
çok güzel bir aşk şiiri olmuş değerli şair.en içten tebriklerimle saygılar sunuyorum.okuyacağım şairlerdensiniz
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta