Sevdamın nedeni yüreğimin sahibi!
Dert içinde bırakmanın nedir sebebi?
Yıldızlar, sevgim, inler sema dillerinde
Bulutlar ağlar, özlem nöbetlerimde
Güzellik sundun, ömrümün evrelerinde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




candan kutlarım dost kalem
Sevdamın sebebi yüreğimin sahibi!
Sancılar içinde bıraktın sen habibi!
Yıldızlar, sevgim, inler sema dillerinde
Bulutlar ağlar, özlem nöbetlerimde
Güzellik sundun, ömrümün evrelerinde
Yapıştın kaldın, gönlümün hücrelerinde
Aşkının ışığı, sardı benliğimi, bedenimi
Kirpiklerin bile titretiyor kalbimi, içimi
...çok güzel emeginize saglık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta