Bir küstük bir barıştık
Öyle an geldiki...
Bağlarımız kopuyur sandık.
Aşkımız galip geldi,biz ayrılamadık...!
13.Mart.2007
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




yüreğine sağlık harikaaa,,kutlarımmm
kısa öz yalın şiirleri seviyorum. bu şiiriniz onlardandı.yüreğinize sağlık.
yüreğine sağlık,sevgi ...sevgi...işin doğrusu bu olsa gerek.dilerim sevenler ayrılmasın...ayrı geçen günlere de üzülmesiiiiinnn.kalemin tükenmesin.
GÜZEL..
Aşk her zaman galptir bence de...tşk.şairimize...
işte ne güzel aşkınız galip gelmiş. değerini bilin ve yaşayın.
Gerçek sevgi kolay bitmez. Her sevgide gel gitler yaşanır ama bunlar sık tekrarlanırsa geriye ne sevgi kalır ne de güzel anılar.
Güzel bir dörtlük. Tebrikler.
ask her zaman galiptir..güzel bir siirdi..tebrikler
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta