Eğreti yapılar içinde yapışıp kaldığım mecralar arası yolculuklarda suskundum
Dağıtmış tren olurcasına homurdanıyordum kendi kendime cevap bulayım diye
Fena değildi oturmak düşüncelerimi süzmek lakin günahsızda değildim bu aralar
Çerçeve olurcasına hareketsiz dimağımın örümcek ağında örgü oluyordum yavaşcana
Üzerimde naylon hırka ayağımda ıslak ayakkabı vardı yanlamasına duruşumun iplemesinde
Yatık kalmıştım o gün günlerin ertesini yaşamadan tezahürat edercesine alkışlıyordum
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çok güzel çok kaliteli bence ben halil gölhisarlıyım ama didimde yaşıyorum iyi yazmışsın hemşerim
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta