bir sokak lambası
bir ben,
iki büklüm olmuş şehirde,
adressiz gezinir,
bir soğuk taş ararım
başımı sokacak yalnızlığıma..
aynaların sırına saklı fısıltıları duydum
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir annenin evladına ettiği duaları duymak , o sıcaklığı aramanın duygusunu ifade etmek, her kezin anlayacağı yürek değil.... Mükenmel efendim...
derin ve duygu yüklü ifadeler paylaşımınız için teşekkürler hocam.
yalnızlığında büyür insan.
yalnızlığında derinleşir...
derinleştikçe özler...
özledikçe dolar ve taşar...
çok anlamlı dizeler...
saygı ve selamlar
umutla kalın
şair nefis bir anlatım sunuyor .yalnız bir kadının ruhsal güzelliğini ve yalnızların çektiği sancıyı..tebrik ediyorum m.kaya beyi
şair nefis bir anlatım sunuyor .yalnız bir kadının ruhsal güzelliğini ve yalnızların çektiği sancıyı..tebrik ediyorum m.kaya beyi
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta