Ve insan nasıl koşarsa aynalara,
Ayna öyle bakar insana.
Ankara, 10/01/2007
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Ayna
Ve insan nasıl koşarsa aynalara,
Ayna öyle bakar insana.
Ankara, 10/01/2007
İbrahim İmer
Her sabah ve her zaman.
Biz neysek aynadaki o.
Ayna bize baktığında gördüğü kendisi.
Aforizmatik.
evet ayna nasıl bakarsa insana insanda kendini öyle hisseder.
ah aynalar yolumu kesti
az ve öz teprikler
Düşündürücü dizeler... Tebrik ederim...
Ve insan nasıl koşarsa aynalara,
Ayna öyle bakar insana.
tebrikler üstadım çok güzeldi,çok farklı bir konoydu.kardeşimin şiirini,severek,beğenerek ve keyif alarak okudum,haz aldım,kutlarım....
baki selam.
Vecize gibi, anlamlı. Tebrikler.
Harika bir calisma olmus sevgili arkadasim.Yuregine saglik.Sevgilerimle
http://www.biryabanci.org/
GÜZEL SÖZ
güzeldi...
kutluyorum...
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta