Yüreğinde sevgilerin örgüsü
Gökyüzünde gözlerinin türküsü
Susar sensiz ezgilerin öyküsü
Sen güzeller güzeliydin aymelek
Şefkatinle nur yağardı dallara
Her çiceğin emeliydin aymelek
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sen güzeller güzelisin AYMELEK,
Yüreğinle, ruhunla,gururunla yaşanansın.
Şiir sevgisi aksın pınarlar gibi.
şiirlerinin hepsini okudum.en güzeli,en özenlisi,en duygulusu AYMELEK Olmuş.
Bence ''Şefkatinle nur yağardı dallara'' dizesiyle başlayan dörtlük giriş (birimci dörtlük) olmalıydı.sevgiyle kal şiir dolu bol ilhanlı günlere Mustafa Dilki
hocam yüreğinize sağlık, çok beğendim...mutlu kalın...
Hos ! umarim güzel bir sarki olur okunur bu güzel siiriniz! Yakup icik melle/almanya
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta