Islak sokakları severim.
Üzerinde ayak izleri silinmemiş olanları.
Geceyi de severim.
Gök güneşten, yer seslerden arınmış.
Devrim türkülü şehirleri severim.
Dillerinde marş, eylem adımlarıyla yürüyenleri.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Dağların Yeşilini de severim.
Güneşin Sarısını, Gülün Kırmızısını.
Aslında bütün renkleri ayırmadan severim.
Kan Kırmızısını, Hilal Beyazını...
Evet bütün renkleri sevmek lazım
Maviyi bir başka...
Kutluyorum çok güzel bir anlatım. + Antolojim
Bende bu şiiri yazanın güzel gönlüne teşekkürleri borç bilip teşekkür etmeyi severim.Sevgiyle kal hasretcim kalemin daim olsun...
Tebrikler Hasret Şairim, ama bu konuda sanki anlaşamadım devrim konusunda........Şiire diyeceğim yok, gayet güzel.....Saygılar.....
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta