7 Nisan 1932 - 7 Haziran 2012
Kara gözlüm bu ayrılık yetişir,
İki gözüm pınar oldu gel gayrı.
Elim değse akan sular tutuşur
İçim dışım yanar oldu gel gayrı.
Ayların sırtında yıllar taşındı,
Sanma ki garibi eller düşündü.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




BURDA ISTEDIGINIZ GIBI AT KOŞTURUN KIMSE DE BI SEY YAZMASIN MI ISTIYORSUNUZ OLUR AMA O KİŞİ BEN DEGILIM KARAKTER HERKES DE OLMAZ MALESEF BIR DAHA DIREK SIZI ILGILENDIRMEYEN İŞLERE O NAZIK BURNUNUZU SOKMAYIN
BEN REZIL OLACAK BI SEY YAPMADIM AMA SIZE MUHATAP ETMEDIGIM KONUDA KENDIZI ZORLA MUHATAP EDEREK KENDI AMACINIZI GÖSTERDINIZ BAŞKA KAPIDA HAVLAYIN BANA CEVAP VERECEKSE MUHATABI VERIIN TERBIYESIZLIGIN ANLAMI YOK
BANA KIMSENIN BAKMASINA IJHTIYACIM YOK TERBIYENIZI TAKILIN OLUR MU CŞHAT BEYE YAPTIGIM YORUMA NEDEN MÜDAHIL OLDUNUZ ACEP ACABA SIZ CIHAT MISINIZ ELBETTE OYLESINIZ NIYETINIZ DE YAZDIKLARRINIZDAN BELLI BURDA SANA KIMSE BAKMAZMIS BANA KIMSENIN BAKMASINA IHTIYACIM ZATEN YOK AMA SIZIN VAR ANLASILAN HAKLISINIZ ÖZGUVEN EKSIZLIGI ISTE NAPARSIN ŞİFALAR DILERIM
Bu ikinci hatan oldu Selvi. Daha önce de yine Cihat Şahin'in sayfasına bakmadan yazdın burda. O zaman da aynı şekilde onun yıllar önce yazdığı yorumu, o gün yazmış gibi tepki verdin. E madem çarşı- herşeye karşı, az biraz dikkat gerek di mi kuzum.
Attın iki kez ama gol olmadı.
Burda aklı başında olan kimse bakmaz sana, yırtınma boşuna.
BANA KIMSENIN BAKMASINA IJHTIYACIM YOK TERBIYENIZI TAKILIN OLUR MU CŞHAT BEYE YAPTIGIM YORUMA NEDEN MÜDAHIL OLDUNUZ ACEP ACABA SIZ CIHAT MISINIZ ELBETTE OYLESINIZ NIYETINIZ DE YAZDIKLARRINIZDAN BELLI BURDA SANA KIMSE BAKMAZMIS BANA KIMSENIN BAKMASINA IHTIYACIM ZATEN YOK AMA SIZIN VAR ANLASILAN HAKLISINIZ ÖZGUVEN EKSIZLIGI ISTE NAPARSIN ŞİFALAR DILERIM
Gün şiiri başlığı size biraz ders olsun umarım.
"Ayıp " diyor ya üstad.
Aynen öyle çok ayıp hem de
Hasret hançerini bağrıma vurdu
Yüreciğim kanar oldu gel gayrı
Bak bu da senin gibi erkek kılığında geziyor burda.
Adı Sûzi Kalp
Bak ne yapmış Sûzi Kalp; Ah Met olarak değiştirdi adını.
Çünküüü Gizli Bir Yara adlı rumuz ile yasak aşk yaşıyor.
https://www.antoloji.com/ah-met/
https://www.antoloji.com/uyeler/online-uyeler/UyeDetay?uyeUrl=ah-met-1
Selvi Yorulmaz, diğer adıyla Ferdî Tayfur abla;
Saygıdan Ferdî Tayfur oldum demiştin ama, saygıdan erkek ismi ile platformu dolaşmak sence nedir bozma ağzımı şimdi. Saygı ise, onun şarkılarını dinlersin, onun kimliğini çalmazsın.
Cihat Şahin'in sayfasına zahmet edip gitseydin de öyle yorum yapsaydın burda. Adam bir yıldır yorum yazmamış hiç kimseye. Son yorumlar tarihine baksaydin ya bi zahmet.
Burda kendini birilerinin gözüne göstermek için Cihat Şahin'in yorumlarına saldıran basit kadın görünümü verdin maalesef.
Git de çocuğuna bak, anneyim demiştin ya;
Bu kadar dikkatsizlik anneliğin için de sıkıntı.
Bir daha elinde sağlam delilin olsun da burda rezil olma.
BEN REZIL OLACAK BI SEY YAPMADIM AMA SIZE MUHATAP ETMEDIGIM KONUDA KENDIZI ZORLA MUHATAP EDEREK KENDI AMACINIZI GÖSTERDINIZ BAŞKA KAPIDA HAVLAYIN BANA CEVAP VERECEKSE MUHATABI VERIIN TERBIYESIZLIGIN ANLAMI YOK
ya ne kadaer sıkkın artık ınan her gunun şiirinde senın saçma sapan yorumlarından çok sıkıldım hergun üşenmeden begensen de begenmesende ılla orhun abıdelerı gıbı yorum yapıyorsun işin gücün yok mu senın başka cıdden ne bıcım bı ınsansın ya için nasıl fesat bı de herseyı güzl dinimize baglıyorsun ınsanı çileden çıkarıyorsun illallah ettırdın.şimdi dıyeceksın yorumlarımı begenmıyorsan okumadan gec dıyeceksın ama senı geçemıyorum her yerdesın ve bı yorum da yetmıyo aynı şiire bır sürü yorum yapıyorsun anladık sen burdasın anladık tamam
Kara gözlüm ela gözlüm renkli gözlüm ne olursan gel
Ruhu şaad olsun rahmetle...
Ulan ortak yorum alanlarinida sosyete pazarına cevirdiniz yorum yapacağız kavgaya mı bakacaz...
Bu şiir ile ilgili 57 tane yorum bulunmakta