O eski parlaklığıyla tan yeri ağarmıyor
Bak gökkuşağı da artık kubbene dolanmıyor
Neden yok müezzinlerin namaza çağırmıyor
Sen İstanbul a sembolsün tarihten günümüze
Beş yüz küsür sene sonra nasıl olursun müze
Güneş tepeye dikildi minarelerde ezan
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Sultanahmet’le Ayasofya karşılıklı oturur
Birbirine nazire edercesine bakışır
Ezan sesleri yükselirken minarelerden
Ayasofya’n ağlar, tekbirlerle yaş gelir gözlerinden
Çağır beni İstanbul sana geleyim
Sultanahmet’ten sonra
Ayasofya’nda secde edeyim
Zerrin Özgür
Kilise yapmak için mi,yaptılar seni müze
Yakında çıkar belki de,papazlar kürsümüze
bu kadarı bile tüm şiiri özetlemiş
tebrik ederim
'Kilise yapmak için mi,yaptılar seni müze, Yakında çıkar belki de,papazlar kürsümüze!' Çıkan çıkmış bizim kürsümüze ya neyse. Çok güzel bir şiir. Tebrikler,
Bu ulvi duygularınızı canı gönülden kutlarım kardeşim.
ALLAH korusun şiirin son cümlesinden.
Ümmeti Muahammed'i Hak teala iki cihanda esirgeyip, cümlemize hayırlar güzellikler ihsan eylesin inşallah.
Saygılarımla kardeşim. Sultan Yürük
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta