Ayı; hilalinde taç yapsam başına,
Yüreğimi yüreğine salsam ırmaklar gibi,
Su olup düşsem dudaklarına,yağmur gibi,
Uçup kelebekler gibi konsam tenine,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel ifadeler.
Kutlarım.
Saygılar bizden
Bu şiir çok özel olmuş bu özel kişiyi çok seviyor olmalısınız. ancak insan çok sevdiği insanın yürğini yüreğine salmak ister değil mi çok güzel bir şiir olmuş
...aysun´unuz olur insallah... ay gibi sunumlariyla...
tebrikler. sevgiler
tebrikler.
güzel bir akrustiş tebrik ederim.
Çok hoş ve duru bir şiir okudum.
Saygımla.
Bu şiir zannediyorum özelinizde bir gönderme. Umarım yerine ulaşmıştır. Kaleminize sağlık. Sevgiler.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta