Ay battı yine ilk akşamdan
Hengâme düşlerime nur indi
Som Eylülden mamul hayallere daldım
Bu şehrin karanlığı
İçimde uyurken…
Sızlanıp durma yüreğim!
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Derler ki; Âşıklar ölmez
Hep bir gönülde yaşamaya söz alır
Mühlet bitene kadar sevmeli yürek
Karanlıklar elbet aydınlanır.
Evet... Aşıklar ölmez... Kutlarım şairi ve şiiri içtenlikle... Nicelerine Kemal bey... Esenlikle...
Güzel şiiri ve usta kalemi kutlarım.saygılar
Karanlıklar elbet aydınlanır...
Bu söz şiirin bohçasıydı sanki. Yüreğinize sağlık. Kutlarım
yüreğinize emeğinize sağlık....
değerli çalışmanızı ve sizi
içtenlikle kutlarım....
kaleminiz tükenmez olsun....
nicelerine.....
selam saygı
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta