Ay battı yine ilk akşamdan
Hengâme düşlerime nur indi
Som Eylülden mamul hayallere daldım
Bu şehrin karanlığı
İçimde uyurken…
Sızlanıp durma yüreğim!
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Derler ki; Âşıklar ölmez
Hep bir gönülde yaşamaya söz alır
Mühlet bitene kadar sevmeli yürek
Karanlıklar elbet aydınlanır.
Evet... Aşıklar ölmez... Kutlarım şairi ve şiiri içtenlikle... Nicelerine Kemal bey... Esenlikle...
Güzel şiiri ve usta kalemi kutlarım.saygılar
Karanlıklar elbet aydınlanır...
Bu söz şiirin bohçasıydı sanki. Yüreğinize sağlık. Kutlarım
yüreğinize emeğinize sağlık....
değerli çalışmanızı ve sizi
içtenlikle kutlarım....
kaleminiz tükenmez olsun....
nicelerine.....
selam saygı
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta