Çok hüzünlü diyorlar yazdığım şiirlere,
Siz hiç görmediniz mi? Dikensiz gül olmuyor.
Aslı ile Kerem'i taşıdım gönüllere
Gerçekten sev de bir gör, yanmadan kül olmuyor.
Bu dünyada üst üste, yığıldıkça elemim
Otuz beş yıl geçti de, bulamadım hatayı,
Otuz beş yıl gülmedim, kırıktı gönül yayı.
Neron nasıl yaktıysa bir saatte Roma'yı,
Saçının bir teline, yakardım tüm dünyayı..
Ne olur he deseydin, kursak düğün alayı,
Sevdasız kururmuş gönülde dere,
Kandıra kandıra yaşamaktayım.
Bal şerbeti diye gama, kedere
Bandıra bandıra yaşamaktayım.
İnsanın bir kere görmesin gözü,
Sevda yolu dikenliktir
Diken batar gülden önce
Sanma kalbim esenliktir
Yürek ağlar gözden önce..
Önce gökyüzü kararır
Gönlüme diktiğim sevda gülümdü
Mutluluk beklerken her gün zulümdü
Mevla’dan isteğim senle ölümdü
-Doldur da zehrini doldur içeyim
-Ben senden geçemem sevda çiçeğim
Gözlerin yüreğimi
Yandırır diye sevdim
Dudakların kirazı
Andırır diye sevdim..
Geçtim gençlik yaşını,
Gideceksen eğer, git artık gülüm,
Ben ayrılıkların sonu değilim..
Göreceksen eğer, gör artık gülüm,
Ben geçmişin için anı değilim..
Seveceksen eğer, sev artık gülüm,
Uyku girmez gözlerime
Ben hep seni düşünürüm
İnanma sen sözlerime
Ben hep seni düşünürüm.
Hayalin gelir gecede
Otuz beş yıl geçti unuttum sanma,
Kalbimde ki aşkın, ilk gün gibidir.
Biliyorum beni hiç sevmedin, amma;
Bu aşk baharda ki sürgün gibidir..
Aşkınla yaşadım, sel gibi coştum,
Belli ki sevmedin Nazım Hikmet Ran,
Seven demez böyle, herkes gibisin.
Kalben hiç mi sızı düşmedi bir an
Nasıl dersin bilmem, herkes gibisin..
Gözlerin gözlerde aşkı seçmedi,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!