Biri bir şeyler mi söyledi bana
"yaz" diyen bir ses var
kuşlar ve maviler hakkında
bir ses, içimde mi
yoksa dildeki sevgili mi?
Bir kalem bir kağıt gözlerimde
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Benim en şu dizeler hoşuma gitti:
'Bu şahane tabiatta
ben de bir şahane tabiatım aslında
ama bakıp da görememek
kurumak, unutulmak
bir mürekkep lekesi olarak kalmak da var kağıtta.'
Bütün mesele şu gök kubbede hoş bir seda bırakmak değil mi? Ne mutlu unutulmayanlara, unutulmayacak eserler bırakanlara...
'Ben yazmazsam kim yontar bu sessizliği' diyor ya şair; şu dünyada olan ve olacak olan tüm kötülüklerden hepimiz sorumluyuz aslında.
İnsansak sorumluyuz. Kendimizden sorumluyuz. ailemizden, çevremizden, şehrimizden, ülkemizden, yaşadığımız dünyadan sorumluyuz. Bunu şairane ifadesidir; kınalı keklikleri havalandırmak, yaban kazına kanat takmak,çavuşkuşuna, sakaya ad vermek.
Bu şahane tabiatta
ben de bir şahane tabiatım aslında
ama bakıp da görememek
kurumak, unutulmak
bir mürekkep lekesi olarak kalmak da var kağıtta.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta