Bir gün umutlarımın ceplerini dolduruyorsun
Rengarenk şekerlerle damağımdaki lezzetin
Doyumsuzluğumun köhne köşesinde seninle
Gülüşlerim dudaklarımdaki senlerin izleri,
Bir gün çaresizliğimin bavulunu elime veriyorsun
Sahilde oturan ben ve bavulum amaçsızca
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bugün okuduğum en güzel şiirdi yüreğinize sağlık kutlarım
Geç olmadan hayatla oynaş ritim tutarak
Bende ki senlerin sende ki benlerin uyaklığında
Ateş müziğinin arzularında vuruşlar ahengimiz.....Ben her şunu demişimdir Yaşamla alay etmek gerekiyor Yaşamın bizlerle alay etmesine müsaade etmememiz gerekir ama nerde şudur budurlarla uğraşmaktan mutluluk uçup gidiyor avuçlarımızdan.....İçten dizeleriniz adına Kutluyorum..Saygı ve sevgilerimle...atıl kesmen
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta