Bazı hikayeleri kağıda aktarmak zor. Hiçbir vakit tatmin olmazsın. Beyninde devinip durur, hırpalar seni. Bir nevi işkence hali. Kağıda aktarsan bir türlüdür, aktarmasan başka türlü. Bu iki dünya arasında sıkıştığın araf senin devinim döngün olur.
Ateş düştüğü yeri yakar
acısı da,
kokusu da
düştüğü yerde biter
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




omuzlamak tek başına an'a değen düşünceleri... belki bakışların buluşmasında ki paylaşmada çözülecektir o teğet geçmeler olmasa... çok güzel şiir...
Halen
kendimi dünyaya
acıdan örülmüş bir ek olarak tahayyül ediyorum..._büyük satirlarin en büyük genc sairini tebrik ediyorum...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta