1950 Dünya/Öğrenci Hayat Mektebi Sınıf:1.H
Atam.
İstikbal göklerde,demiştin o gün,
Seksen yılda ancak,anladık inan.
İzindeyiz diye,tembellik ettik,
İzinler bitsede,çalışsak ATAM.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Kardeşim yüreğine saglık.10 puan.Bu güzel şiir nasıl yorum almamış şaştım.Sizi alkışlıyorum kardeşim.Başarıların devamı arzumdur.selam ve saygılar
tebriklerimle ve tam puanla selam ve dua üsdat
Kurudu akmıyor,alın terimiz,
Düşmanla çevrili,bak her yanımız.
Eldeki sermaye,yalnız kanımız,
Yurda! ..feda olsun,canımız ATAM.
Katılıyor, bu duyarlı yüreği ve güçlü kalemi kutluyorum.
Çok güzel olmuş saygılarımla.
Çok güzel yazmışsınız,kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta