Vurgunlar bu sıra hız aldı gene.
Ne yazık şeytana uydular Atam.
Her gün sırtımızdan yiyen yiyene.
Bizi kaz yerine koydular Atam.
Kalmışız çaresiz akar yaşımız.
Tesellimiz olur yavan aşımız.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Tebrik ederim. Kaleminize, yüreğinize sağlık.
.Memleketin durumu maalesef bu.Bu gidişle yarınlarımız daha da vahim olacak gibi gözüküyor.Bende birçok şiirimde bu ahvali dile getirmeye çalıştım,duyarlı yüreğin daim olsun diyor,tebriklerimle tam puanımı yolluyorum.
Kalemine kuvvet yüreğine minnet...Bu acı yara hepimizin yarası...İçten içe kanar..Vurdumduymazlığın, çıkarcıların öncülüğü sayesinde...Saygılar..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta