Böyle olsun diye mi verdin ömrünü
Soytarılık ilke oldu şimdi burada,
Ne kadar puşt varsa basıyor şimdi
Destanlar yazdığın bu topraklara
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




BU ÇOK ANLAMLI KISA VE ÖZ ŞİİRİNİZE BEN DE BU ŞİİRİMLE KATILMAK İSTEDİM MÜSADENİZLE
A t a m '
Soysuzların elinden K u r t a r d ı ğ ı n
Bize emanet edip bıraktığın bu Va t a n
En /Baş/ında, kalleşlerin elinede P e r i ş a n
Utanç içinde seyrederken yanıyor içim A T A M!
Necva Kıyak
Asi Karikatürist
Mutlu Çelik kaleminin ucunu açmış yine...
Eskiden putlara inanırlarmış, şimdi ise puştlara inanıyorlar. Halt etmekle halk etmeyi hala birbirine karıştıran bu zümre, Laik olamadığı yerde layığını bulacaktır inanıyorum... İnanıyorum, çünkü yaşayan Mutlu Çelik gibi 'Atam gibi adam' var!...
RUHUN ŞAD OLSUN ATAM! KALEMİNE SAĞLIK
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta