ordunun üvey evlatları
emekçidir astsubaylar
hiç çözülmez sorunları
bekler durur astsubaylar
ellerindedir bütün işler
çözülürler üçer beşer
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İnsanlar üniversiteyi bitirip askari üçretle en kötü şartlarda çalışıyorlar assubaylık kariyeri konumu bilinerek istekle girilen bir grup o halde ne isteniyor generalmi olacaklar
kaleme sağlık çok haklısınız arada bir ağızlarına bir parmak bal çalıp yıllarca uyutulur astsubaylar.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta