Asrın saadetiymiş bendeki varlığının adı, ben bilemedim.
Göğsün döşekmiş bana, sıcacık sevgini hissedemedim.
Bir tebessümün yetermiş, ruhumu, dünyamı aydınlatmaya.
Bir bakışına ölürüm, yoluna kurban olurum diyemedim.
Gül'ün aşkına, bülbül'ün ötüşü gibiymişiz meğer biz seninle.
Sen kokmuşsun misk-i amber gibi de, ben konamamışım dalına.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta