ömrümün patika yolunda....
düşe kalka yürüyorum....
çalılıklar sağımda solumda....
bir parçamı alıyor görüyorum....
her çiziğinden kan akıtarak...
yaralarıma tutuyorlar çanak....
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




"BİRİSİ DEDİ Kİ: BU ÇÜRÜMÜŞ KEMİKLERE TEKRAR KİM DİRİLTEBİLİR? SEN DE: KİM ONLARI BİDAYETTE HİÇ YOKTAN İNŞA EDİP HAYAT VERMİŞSE YİNE O DİRİLTECEK. ÇÜNKÜ O HER ŞEYİ BİLENDİR."- Ayet-i kerime meali-
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta