Arama beni,,
ağlamak istemiyorum artık.
arama...
kahrolmak kolaymı sanırsın hayallerde bile,
sakın arama..
içmek sarhoş olmak istemem,
yada derbeder.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Çok şıkt bir şiir,kutluyorum,saygılarımla.
yürek aglarken yüz gülermi acıları saklasakta gözler dile getirmezmi susmak bir erdemdir ama içeriye dertleri yerleştirmezmi
yüreginize saglık güzel dizeler
çok güzel zevkle okudum http://sipse.blogspot.com/
Şiirinde başarı dileklerimle.
ayrılık sonrası isyanları ancak ZAMAN şefkatli kollarıyla örter. KALEMİNİZ ÇAĞLASIN
Kaleminiz susmasın.yüreğinize sağlık..
Zamanla külleniyor,üstü örtülüyor kızgınlıkların,affetmek değilmi büyüklük sevgili şair'im,her gözyaşının arkasında bir gülümseme yokmudur,kutlarım,canhıraş feryad ile paylaştığınız bu güzel şiir'inizi,güzellikler,sevgiler ve saygılarımla...
Şiirinizi
begeniyle okudum
Tebrik ederim şair.Saygılarımla.
yüreğinize sağlık güzeldi şiiriniz tebrikler
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta