Birlikteliğin verdiği mutluluk
bazen ortamın çirkinliğini ortadan kaldırır
yaşamaktır bu
duyguların güzelliği yüceltir insanı
aşktır bu
Biliyor musun ne sen suçlusun ne de ben
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sinan beyefendi Kardeşim.
Evet AŞKTIR BU. Ve güzel duygularla var olmuş aşk sizinde söylediğiniz gibi duyguları dahada güzelleştirir, o güzellik yüceltir insanı.Aşk sevgiyi de öğretir insana sevgiyi aşılar.Güzel bakıp güzel görmeyi öğretir.Aşkın acı vereni de olsa,aşk güzeldir.Sizde şiirinize gayet güzel yansıtmışsınız. Tebrik ediyor,sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta