Aşk düşünce gözden ve gönülden
Geriye kalan umutlarını yitirmiş,
Vedaya mahkum olmuş bir beden.
Kimdir aşkı,yargısız infaz eden?
Geceler aşkın sırdaşı,
İsyan ediyor her bir bakışı.
Firar etti tutsak göz yaşı.
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




'''
..................
Aşktan geriye kalan,
Deniz ortasında,
Bır sandal ki küreksiz,
Bir ceset ki kefensiz...''
çok anlamlı ve derin...
Ancak bu kadar güzel olabilir. Sayın hocam keşke sizin şiirlerinizi hiç görmeseydim. Bir türlü bırakıp çıkamorum. Öyle'ki hep duygu dolu, İnsanı kalbinden vuruyor. Yüreğinize sağlık. Saygılarımla
Tebrik ederim
harikaaaa,,,kutlarımmm
yüreğinize sağlık çok güzel şiirleriniz var tam beni anlatan bir tanede şöyle aşk acısı çektiğini belirten bir şiir koysanız süper olurdu ama boşver bunlarda çok güzel başarılarınızın devmını dilerim.....
Deniz ortasında,
Bır sandal ki küreksiz,
Bir ceset ki kefensiz... tebrikler az acı çok mutluluk sizinle olsun..Murat Bolat
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta