AŞKTAN BÜLBÜL
Her gün her gün mü ağlarsın
Bağrın ıslak yaştan bülbül
O sevgili olmaz olsun
Demek kalbi taştan bülbül
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




türkü ahenginde...tebrikler can
çok güzeldi Metin bey
Her gün her gün mü ağlarsın
Bağrın ıslak yaştan bülbül
O sevgili olmaz olsun
Demek kalbi taştan bülbül
________ Bazı sevdalar sağır ve dilsizdir gönül gözü sever inadına .bülbül öter kendi bağında ..gülü görmese de gözleri..Yüreğinize sağlık Kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi ..+10
Nicelerine
Ah Şu Bülbül...
Yüreğe sâdakatin sembolü Bülbül...
Güzeldi şiiriniz ilhamınız dâim olsun, nicelerine...
bülbülün gülüne yazık olur da bülbüle yazık olmaz mı?
Kim dayanır bu hicrana
Yazık edeceksin cana
Hayır gelmez ondan sana
Kurtul gel bu aşktan bülbül ... Umutsuz bir sevda,karar vermek günü gelmişse,yapılacak birşey yok.Metin Bey,sizi ve kaleminizi kutlarım,yüreğinize sağlık.10 Ant.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta