BEN...her yeni başlayan aşkla yeniden doğarım,her giden sevgiliyle kıştan çıkan taze baharım,yeni bir aşkla yeniden yeşerir yeniden büyür umutlarım,gidene eyvallah etmem kaldığım yerden hayata yeniden başlarım,yeni sevgilinin gözlerinin içinde mutlu hayallere dalarım,her bana gelişiyle coşar verdiği heyacanla dolup taşarım,kim bana gönlünde yer açtıysa ben o yürekte yanarım,ben aşkla doğmuşum sadece aşkla yaşarım...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta