yavuzbayram77gmail.com
Aşkın baharı
Yeşermekte,
Sevdanın çimenleri
Hatıraların tutsaklığı
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Gün ağarırken
Dayanılamayan aydınlıklarda
Coşuyordu gelen mutluluk
Esir edilmiş telaşlarla....hos yine hos satirlar bunlar...kimi zaman dertlerimizin ortagi bu gibi satirlar!kutlarim...yakup icik almanya
Aşkla baharı özdeşleştiren harika bir şiir olmuş sevgili Şiirhan. Aşk gerçektende bahara maksatlı.
Bir şarkıda söylendiği gibi:
Ben her bahar aşık olurum
Rüzgar olur yağmur olurum
Gelir seni anılarda bulurumm
Baharda doğanın canlanmasıyla beraber insanın duyguları da harekete geçiyor, içi dolup taşıyor. Bu yüzden ençok ilkbaharı severim :)
Yüreğine, kalemine sağlık sevgili arkadaşım.
Bahar aşkın öbür adı.tüm duygular baharda yeşerir ve umut olur yarınlara.Aşklarda tazelenir baharda.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta