Hava çok sıcak yine… Yanıyorum.. Kavruluyorum..
Beni yakan güneş mi, yoksa aşkın mı bilmiyorum.
Ne buzlar bastım, ne pınarlar döktüm de üstüne;
Sönmedi, dinmiyor ateşim. Aşkımdan mı bilmiyorum.
Gözlerim kan çanağı oldu ayrılıktan… Ağlamaktan..
Közlerim büyüdü yürekte... Hasretinle yanıyorum..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yüreğinize düşünüze ve kaleminize sağlık severek okudum bu duygu yüklü şiirinizi ilhamınız bol olsun Tebrikler :) +Ant.+10 puan
Ah keş ke herkez aşk la böyle yanabilse.....kutlarım
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta