Yüzümü her gördüğün de,
Utanıp bakamıyacaksın
Beni elde gördüğünde,
Kahrolup,yanacaksın,
Bir gün ahım seni vursun,
Kadehler dostun olsun,
Acılar,dertler seni bulsun,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




şiirin adı beddua olsun ne içten kahır.. mükembel bir anlatım içten harbi..kutlarım. iyi ki varsın.. sevgimle.on...on..
Bazen okuduklarımda kendimi buluyor um
öylesine içten soluyorum ki satırları
ne bileyim işte bu bir bendemi oluyor bilmiyorum
dugusallığım yazarından daha fazla sanıyorum
kutlarım yürekten
Yüreğinizve kaleminiz hep varolsun,
Tebrikler.
Başarılarınızın bevamını diliyorum
Çok hoş serzeniz
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta