Aylarımız' dan haziran güzeldi,
Eylül muhteşem olacak sevgilim....
Heyecanın uç noktasında
Kanatlanacağız sonsuz ufuklara...
En güzel anların listesini,
Çıkartacağız yarınlara..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Harika bir şiir tebrikler.
harikanın üstünde anlatımıyla
okuyucusunu yormayan
değerli bir eser olmuş
yazan elleri kutlarım
okuyucusunu yormayan
bir şiir brava diyorum
şiir akışı anlatımı mükemmelin üstünde
destanımsı bir paylaşım olmuş
tebrik ederim
Doğum gününüz münasebeti ile uğradığım sayfanızda,
Bu güzel çalışma ile karşılaştım.
Tebrik ederim
Yaşayacaklarınız,
Yaşadıklarınızdan daha renkli,
Daha hareketli,
daha bereketli
Geçmesi temennisi ile Doğum gününüzü tebrik eder
Sağlık
Afiyet
Başarı dolu bir ömür
Yüce Rabbimden niyaz ederim
Osman ERDOĞMUŞ
SAKARYA
Yürek coşmuş,şiir olmuş..
Tebrikler..İlhamnız daim olsun..
Şimdi,
Bir küheylanın gözlerindedir
Sana gelme telaşım..
Tuzlu ve ıssız
Okyanusların derinliğinde
Güzel yarınları arzulama zamanıdır
Yüreğine sağlık canım ...her zamanki gibi dizeler ıncı mısalı...
SANKİ bir davete gider gibi.sanki,bir birlikteliğe verilmiş söz şiiir gibi olmuş kutlarım..
yaşamnızda bir kesit gibi geldi bana,
9
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta